Podpůrné služby
Housekeeping
Jedná se o přípravu pokoje k ubytování, předání pokoje hostu, běžný úklid, drobné služby a úklid po odjezdu hosta.Vedle těchto činností sem patří také generální úklid pokojů včetně jejich údržby, dezinfekce a dezinsekce, úklid chodeb a přilehlých prostor.
Pracovní úsek hotelové hospodyně:
• Hotelové pokoje
• Veřejné prostory před hotelem (parkoviště, garáže, zelené plochy, vstupní prostory, příjezd pro dodavatele, personální vstup)
• Restaurační prostory (restaurace, bar, banketní salonky, kavárna, konferenční sál)
• Veřejné prostory uvnitř hotelu (hotelová hala, hotelový vchod, chodby, schodiště, foyer)
• Prostor bazénu (bazén, solárium, prostory pro masáže, toalety, sprchy)
• Prostory pro administrativu (ředitelna a kanceláře vedení hotelu)
• Personální oblast (šatny, sprchy, toalety, jídelna zaměstnanců, denní místnost zaměstnanců)
• Sanitární prostor (toalety, dětský koutek)
• Prostor prádelny
Hotelová hospodyně spolupracuje s:
• vedoucím recepce
• spolupráce s kuchyní
• spolupráce s obsluhou
Recepční služba
- je poskytována zamestnanci s vysokou úrovní společenského chování a schopnosti komunikace.
- samozřejmostí je převzetí příchozí pošty, její třídění a předání adresátům, evidence vozidel, obsluha telefonní ústředny a systému PZTS a CCTV.
Servis rohoží
- zhruba 80% nečistot pochází zvenčí a dovnitř se dostává na obuvi
- nabízíme řešení "ušité" namíru Vašim podmínkám. Servisní pronájem rohoží zahrnuje nejen pořízení rohoží, ale i pravidelné výměny, praní a údržbu
- kromě úspory času a výdajů správně zvolené a udržované pronajímané rohože rovněž účinně omezují šíření nečistot a prachu ve vnitřních prostorách, snižují opotřebení a poškození podlahových povrchů a zlepšují kvalitu ovzduší ve vnitřních prostorách
- značně snižují čas i náklady vynaložené na úklid. To zvyšuje cenovou příznivost našich služeb
Technické správy budov
- běžnou údržbu a zajištění provozu budov či nemovitostí
- NONSTOP havarijní službu (7 dní v týdnu 24 hod.) s garantovanou dobou dojezdu pohotovostního vozidla
- monitoring stavu, revize a odborné
- technické prohlídky
- kurativní (systémovou) a preventivní údržbu
- technickou administrativu spojenou se správou budov
- drobný stavební servis
Sjednocením více služeb u jednoho dodavatele nezískáváte jen jednodušší komunikaci a koordinaci technické správy budovy (pro vás jen jeden kontaktní manažer). Především jde o okamžitou úsporu provozních nákladů, kdy při optimalizaci a integraci všech využívaných technologií v areálu správně nastaveným Facility managementem prodlužujeme životnost a zvyšujeme hodnotu objektu.
Zajistíme i další doplňkové služby, jako např. přípravu studie včetně realizace v technické oblasti (rozšíření klimatizačních rozvodů či rozvodů topení, elektrorozvodů, potrubí apod.), provádíme audit stavu technických instalací včetně následného vypracování návrhu na zlepšení stavu instalací.